Del 2



Sen blev det lite vin och drinkar.
Poppis fixade vårat hår och det blev sååå snyggt.
Jag fick en massa stora lockar.

Vi tog en runda på söder. Jag har inte varit där så mycket
så för mig var det premiär överallt.
Först gick vi till Ljungrens och drack lite vin och
lyssnade på nån Dj som spelade.

Sen gick vi till skrapan och OMG vilken utsikt
Huuuuur kan jag ha missat det?!
Där tog vi in en flaska champagne och
bara satt och kollade på utsikten och
umgicks så det var super lyckat.

Sist gick vi till Imperiet där har jag inte
heller varit men jag var inte så imponerad
efter att ha varit i skrapan. Men det
kul att ha varit där i alla fall.


Sen hem och äta upp resten av tårtan!!











Kommentarer
Postat av: Elsa

Ville bara säga att du vann pärldjuret på min blogg :)

Hör av dig med en adress så jag kan skicka den! // Elsa

2009-11-29 @ 18:15:35
URL: http://www.elsas-pärldjur.blogspot.com
Postat av: mamma

GRATTIS! vad kul att du vann!!!!!



Vilken mysig kväll ni hade, jag trodde det bara var lägenheter i skrapan, och inte ett ställe känner jag till, de hette inte så på min tid!



pussis

2009-11-29 @ 20:10:37
URL: http://tankarochalster.blogspot.com
Postat av: Anonym

bästa kvällen:))))).......fy fan vad kul vi hadeee... det äör bara början:) ÄLSKAR ERRR

2009-12-01 @ 00:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0