Birthday



Idag smäller det. Jag blev utseed till arrangör
Jag har handlat potatis och kött och sås så klart
Vitt och rött vin.
Tårtbotten grädde jordgubbar bananer och
sen blå karamellfärg och ovanpå tänkte jag ha
inlagda klemetiner, Det blir en sverige tårta
till POPPI för idag ska vi äntligen få fira henne

Men hon vet ingenting, Så jag och Yamit ska
gå hem till henne nu medans hon är på jobbet
och laga maten och fixa tårta och blåsa ballonger.
Och sen skrika SURPRISE när hon kommer.

Vi har också köpt en jättefin present som
jag tänkte fota ikväll så bilder imorgon!!

Grattis Poppi


Kommentarer
Postat av: mamma

vad gulliga ni är. jag skulle bli överlycklig att bli firad så här! riktigt goa kompisar! Hälsa och Gratta från mig oxå!



Kram

2009-11-28 @ 17:33:27
URL: http://tankarochalster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0