Åldersnoja

Om man går in på startsidan alltså blogg.se så finns det en topplista
fylld med unga tjejer runt 14-15 år med 75 lager brunkräm och 155 solarie besök 
20 lager mascara och tre ton blekningsmedel.

Och sen den härliga tonårs attityden



Jag funderar nu på om jag ska fylla 25 på fredag och sen räkna baklänges.
Och sen när ni sitter i soffan om nåra år och kollar på så ska det låta
så ska jag bleka håret tills det går av
rulla runt i bruncreme och uppfinna det mest blekrosa läppstift ever.
skriva autografer på kroppsdelar och dyrka mig själv.

Eller plan B.
Och då säger jag hasta la vista och tar flyttbilen från statoil
säljer lägenheten och köper ett slott på landet och
flyttar in med alla mina hundar och dricker ett
glas rött framför brasan.

Jag har inte bestämt mig än.
Får se hur det känns på fredag.

Nej, nu måste jag gå och packa upp tvätten, betala räkningar
gå ut med hunden och städa och laga mat.







Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hoppas innerligt att det blir alternativ två! Då får jag lite nytta av detta oxå!



Puss

2009-05-07 @ 14:40:30
URL: http://annicasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0