För hundrade gången...

Mitt hundrade inlägg.

Va kul att ni är mig trogna.

För att fira denna stora dag så tar vi en
trip down memorie lane..

Visste ni att jag har...



Ridit en häst i Tidan


Åkt längst upp med stegen på brandbilen i Linköping



Har två "barn"




Utbildad nagelteknolog


Men stolt arbetare på Prisxtra


Ringer min mamma varannan dag och är som ett plåster på henne






Jag är så mycket mer, men om ni inte kände mig innan så kanske du gör det nu
litegrann i alla fall.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens finaste! vad du har hunnit med! Det är som en slags dagbok :D Kul om ett tag och läsa ditt allra första nybörjarinlägg :D



PUSS!

2009-05-28 @ 20:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0