Semestrande på hög nivå

Hej bloggen!

Vi are back.
En heeeelt magisk helg hade vi.
Det skulle krävas 4 sidor för att redgöra för hela helgen
så jag drar det viktigaste.

Fem timmar tog tåg resan
så många besök i kiosken på tåget blev det.
Vi kom på kvällen så lite mat och självklart GLASSBULLE
Nästa dag var födelsedags firandet del 3 och sista i gång
Efter födelsedagsfrukosten bestämde sig Y´s hund Sheli för att rymma
(eller min mamma tappade bort henne) det kan man tolka som man vill hehe
Så det blev skallgång, Men hon kom hem i alla fall och vi alla gick ut i trädgården
för att skåla och öppna pakeeeeet. Jag blev över förväntan nöjd,
Sen på med bältet vi drog till stranden med supergod tårta.
Mella kom över sin vattenfobi och badade. Vi hittade en sjöstjärna & en krabba.
In i bilen för ta två små färjor över till västkusten.
Så mysigt med alla små hus och båtar överallt.
Alla åt fina fisken (förutom jag så klart)
Sen blev det hemgång och melodifestivalen!

Nästa dag blev det en rekord snabb resa till 
stora köpcentret vi hann med 20 affärer på en timme
Y shoppade loss och jag kammade hem noll
Sen åkte vi hem och hämtade hundarna och åkte
till Ronnies syster som har en bulldog (Hugo)
Hugo och Mella blev upp över öronen kära tills
Mella skulle äta då gjorde hon slut med honom.
Vi åt rabarberpaj och rabarber kaka och satt vid dammen
och klappade grodyngel och jagades av mördar bin!
Sen hem och avsluta resan med en grillning i trädgården
En fem timmars tågresa hem till sthlm
Många besök i kiosken igen och slutligen en taxi hem.

En helt underbar fantastisk magisk helg!

Och lite bilder....


Våra barn


Barnens vackra föräldrar


Mommy and Me



Mella är girig och åt upp nästan all tårta



Västkust chic


Fina Fisken som sagt


Där vi åt hade tydligen varit med i tv


Mysigt


Mamma och min "adoptiva pappa"



Jag fick springa brevid bilen hela resan pga platsbrist


Nyfiken i en strut tittar ut

Kommentarer
Postat av: bella

gud så mysigt!!!!! blir glad av att se... puss!!

2009-05-19 @ 12:06:43
Postat av: Emilia

haha så nu får du lägga upp bilder men inte skriva namnet på "y" eller?? FREAKS! =) hahaha

2009-05-19 @ 21:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0