Dagen

Första jobbdagen efter fyra dagars ledighet
Och jag kan med största säkerhet säga
att jag inte var den som var tröttast.

Mella låg och myste till ungefär 5 min innan
vi skulle gå hemifrån. Hon är lite ute i sista minuten
Jag tror det har gått i arv från mig.



Efter tio timmar är vi hemma igen.
Jag från jobbet och Mella från hennes kompisar. Akito och Milton.
Regnet öser ner här, som tur var så hann i in innan det började.
Så nu sitter vi i sängen och dricker grönt te & äter fullkorns mackor.
Hej jag heter Josefin och är mackoman fortfarande.







Det är lite cred till Nikos My och Mamma.
Särskilt till Nikos men sen kan man ju undra
hur han blev just läsare nummer 6? haha
Ni andra har valt anonymitet och jag får
hänga i ovisshet tills vidare och undra
som flundran vilka ni är.

Kärlek i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Emilia

men jag läser osså din blogg.. jämnt!

2009-05-06 @ 01:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0