High Five

Första dagen på jobbet efter långleedighet och man känner sig ganska sliten.
Mella och jag ligger redan i sängen och väntar på john blund.

Igår var jag dock högst effektiv.

Tandläkare i solna kl tio
Nagelaffärn i stan kl elva
Gallerian i kista kl tolv

Jag kom hem med 6 nya lotions i olika fruktsmaker
och lite fina nya sommar lack från depend.
Köpte en gele  också men den hade blivit mongo
jag köpte rosa gele men den var gul. gula naglar någon?!
I alla fall till det viktiga jag köpte en efterlängtad el tandborste
Och en stegräknare som har följt med mig hela dagen.

Jag har idag gått 14730 steg på jorden.

Jag har blivit så torr på ena handen att man kan tro att jag har fått skabb.
Nu är det ju inte det men i fall att så jag har high fivat alla på jobbet
så jag inte är den enda som har det i så fall.

Jag åt också en super mysig tacos midag hos guca mästarinnan.
Om vi gifter oss kommer tacos serveras på kristall.
I love you.








Kommentarer
Postat av: Emilia

tacomiddagen då? :(

2009-05-19 @ 23:48:58
Postat av: mamma

Hur gick det hos tandläkaren? Vilken dag du hade igår, mysigt!



jag är så trött så jag går av på mitten snart. Jag ringer dig när jag har kommit ur dvalan. Har skickat foton från kalaset till dig. Vad mysigt att du ville fira hos oss :))



Puss

2009-05-20 @ 20:46:27
URL: http://annicasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0