usch

Jag blir så himla less på hur man behandlar äldre
Bara för att man är gammal så är man inte dum i huvet
Hur kan man servera mat i en svart låda full med tillsatser
helt smaklöst och trist utan att skämmas till älderboenden.

Sodexo kan dra åt helvete.

Jag har i alla fall skickat ett mejl till dom nu
hoppas du också gör det
för annars kommer du äta deras äckliga mat om några år.



Usch va pinsamt att se vad ni serverar äldervården
tråkigt, för alla kommer vi bli gamla och då hoppas jag
att ni gladeligen äter eran tillsats mat så kan vi andra äta nått annat
/josefin



Kommentarer
Postat av: mamma

När jag började läsa, så tänkte jag att det gick fort för dig att bli gammal.......men sen fortsatte jag, du har alldeles rätt, så kränkande för de äldre!!!!!



jag ska absolut skriva till dem oxå!!!!!

Nu är det bara två dagar innan du och Mella kommer, härligt!!!!



puss

2009-05-13 @ 08:45:02
URL: http://annicasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0