Hårångest


Jag vaknade och hade hårångest idag,
det är det näst värsta en tjej kan ha
Tjockångest är nog det värsta.
I alla fall Poppi kom och klippte mig igår
Superfint som vanligt.
Men jag kände mig ändå lite trist så jag
ringde han som brukade färga mitt blonda förut
Och yeees han hade tid på en gång
så det blev lite slingor







Jag och Emilia hängde lite i gallerian sen
och åt varsin grekisk wrap och funderade på
om vi ska ta en resa till Greece i sommar
Medans vi funderade så köpte vi varsitt par skor.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är dyrt att fundera :))).



jag tycker ni ska ta en tur till Grekland, ni behöver en riktig semester, koppla av och spana på vackra greker!



Puss

2009-05-05 @ 08:15:33
URL: http://annicasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0