weekend

Min jobb helg och jag skulle flyga solo och fixa kassorna utan min snuttefilt Eva, Jag började halv åtta, Jag hade ångest för att mobilen skulle stänga av sig själv och jag skulle försova mig Jag ville inte ha en favorit i repris liksom så jag kom på en plan, jag gick in på vackning.se där kan man för en femma bli väckt med ett samtal, man får också välja vad man vill bli väckt till, Jag valde en mans röst som önskade mig en underbar dag haha..LOVE IT! Det gick i alla fall bra eller ja vi får väl se vad Eva säger imorgon!!

Söta My från jobbet hade en avskedsfest för hon ska flytta till Irland så jag Linda och Jonte gick så klart dit för att krama 

Här är vi järngänget.




 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vem är karln, är det något på gång, jag vill ha en redovisning!!!!!!!!!



Hoppas du hade kul och att jobbet gick bra i helgen.



Puss

2009-03-09 @ 10:52:42
Postat av: josefin

e du galen, det e ju jonte från jobbet!!!!

2009-03-09 @ 19:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0