Nytt jobb Nya utmaningar

Jag har haft kassa utbildning i två dagar i sträck, Då måste man gå upp klockan sex så jag har varit lite efter dom här dagarna, Idag tror jag att nerverna spelade mig ett spratt för pengar saknades överallt och till slut blir ALLT en enda stor röra och man vill åka till afrika och gömma sig i öknen för man vet varken ut eller in. Sen undrar jag om det vilar nån förbannelse över mig för varje gång jag börjar nått nytt på nått jobb så blir det alltid nått knas.

Min första morgon i Kantinen (stadsteaterns personalmatsal) så bakade jag 4 bullar i ugnen. Jag råkade bränna dom och när jag öppnar ugnen så går brandvarnaren på. Jag ringer till tetaerns reception och säger att det bara var jag som bakade bullar, Hon ringer upp mig tre minuter senare och säger, det är försent brandkåren är på väg!!!!
30 brandmän kom till kulturhuset för fyra bullar, ÅNGEST

Min första morgon på teaterbaren, Kvällen innan lägger jag fram mina kläder, kollar tågtider sätter alarmklockan!
Men ja så klart så går klockan sönder och jag ligger och sover när jag ska öppna. ÅNGEST

Hur som helst det kanske är ett test, eller så får jag allt dåligt först för att att få det bra sen. HOPPAS

Det blev lite naglar idag på Linda såååå fina jag e supernöjd
här är reslutatet ta daaaaa


Kommentarer
Postat av: My

riktigt fina! kommer att sakna er båda!

2009-03-05 @ 23:42:32
URL: http://pinksaint.com
Postat av: mamma

Men vi andra får ett gott skratt när du berättar om dina "dåliga" upplevelser. Det är bara du som kan få igång brandkåren för 4 bullar, den var roligast tyckte jag :))

Inte behöver du åka till Afrika, när mamma finns 35 mil från dig. det är inte lika långt!

Jättefina naglar du har gjort, du är en duktig tjej du!!!



Pussar

2009-03-06 @ 10:29:30
Postat av: behnaz

haha men raring.. du vet precis how to make a girl laugh =) men det e ingen fara.. jag har också försovit mej när jag har 3 beställningar varav en beställning var för ca 200 pers.! Du kommer fixa det galant !!! du e så dukti du!

2009-03-06 @ 11:47:53
URL: http://behnaz87.blogg.se/
Postat av: Bella

haha älskar att du bloggar. bästa läsningen.



puss

2009-03-06 @ 12:41:42
URL: http://isabel82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0