Hello darkness

Hello darkness, my old friend,
Ive come to talk with you again,
Because a vision softly creeping,
Left its seeds while I was sleeping,
And the vision that was planted in my brain
Still remains
Within the sound of silence


Jag tror jag har pms eller nån annan humörsvägning.
Det är så bad att jag måste lyssna på Simon&Garfunkel.
Det är antingen mina hormoner som jag ska ställa till svars
Eller så är det Mias fel.
Jag läste ju hennes böcker förrut.
Så när vi sågs så fick jag nån slags backflash.
En Henrik Akela och Josefin flash.

Jag har ätit fyra nej inte en eller två eller tre.
Fyra chokladmuffins!
Och kära Y åt noll.

Men det känns inte bättre.

Men imorgon dååå.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0