Happy birthday!!

Det finns en tjej som fyller 24 den 23 mars.
Hon heter Emilia och är Mellas extra mamma och min bästa kompis.
Hon är stark, rättvis, självständig, vacker och en helt underbar vän och matte hälsar Mella.

Vi har varit en sväng i Bulgarien,
Vi har varit på cowboyfest i Tidan,
Vi har varit på roadtrip genom halva sverige,
Vi har varit och simmat,
Vi har promenerat genom skogen med termos,
Vi har varit vid rösjön varenda sommar,
Vi har varit hemma och druckit x-antal rödvinsflaskor,
och gjort tusen ostbrickor och ungefär en miljard andra roliga saker.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN my love!

Mella ville ju så klart skriva ett kort till emilia...



Kommentarer
Postat av: mammamammamammamamamamamamama

GRATTIS Emilia!!!!!!!



Josefin glömde skriva att ni har varit hos oss och ätit glassbullar utan att få slicka er om munnen, himla viktig info!!!!

2009-03-23 @ 08:33:49
Postat av: mammamammamammamamamamamamama

Min älskade Mella, vad duktig hon är! har hon tänt ljuset oxå?

Ni är ju för goa båda två!!!!!'



Puss

2009-03-23 @ 08:35:27
Postat av: Bella

åhhh hahaha.. det var det sötaste jag sett i heeela mitt liv. Mella gulle :)

Grattis till Emilia oxå.



Ps, när ja fyller år vill ja oxå ha Mellakort med skylt på väggen :D



Pussar!

2009-03-23 @ 22:10:34
URL: http://isabel82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0