vaxad i vaxholm

Semester tider har börjat, jag har några veckor kvar på jobbet
men jag tjuvstartade och åkte till vaxholm förut

Jag, y och fredrik som bor där åkte ut till vattnet där han har en vattenskoter
Jag var livrädd men tyckte ändå det var okej men tror det finns en chans
att jag har klämt sönder ett eller annat revben på Fredrik under åkturen
Jag har ju förvarnat alla om att vi måste åka ganska långsamt.

Jag råkar dock svara JA på en fråga utan att höra vad han sa
för det blåste så mycket när vi åkte.
Ja i efterhand så förstår jag att han frågade om jag ville åka fort.

Vi åkte in till en vik och det var minst 25 grader i vattnet så jag badade wiieee

picture time!!










Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt det ser ut! Men jag ser ju inte vilka som är i vattnet????

jag kan nästan ana vilken grillbricka som är din hahahaha.



Kramis

2009-06-30 @ 08:42:13
Postat av: Kingen

Jag håller med mamma där, man ser ju inte! Lite bilder när du solar också tack ;) Ser ut som att ni hade riktigt kul!

2009-06-30 @ 16:01:45
Postat av: my

avis!!

2009-06-30 @ 21:43:38
URL: http://www.pinksaint.com
Postat av: Anonym

Vilken underbar dag!!



SAKNAR!



Ps. Kommer sakna Er men snart är vi hemma igen! :)



Miljoner PUSSAR till mitt hjärta.

2009-07-01 @ 23:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0