vad hände?

Så hur blev eran midsommar?

Jag hade en tanke om att glömma bort den helt o håller
Men sen hade Y och en till styrt upp ett berg av pannkakor
en jordgubbstårta bara till mig och sen blev det så klart
lite oliver med liteeee vin...Och kaffe med galliano och kanel
ja det var kanske inte min grej hehe
Vi satt på A balkong som är typ isolerad så det var varmt och sen öste regnet
ner så det smattrade på balkongtaket..sååå mysigt
Hundarna blev nog trötta av ljudet för dom sooooov

Efter lite vin blev det kortspel med höga insatser
Och jag fick ont i magen för att jag har skrattat så mycket

Ja jag glömde kameran men lika bra var nog det..
Det som händer på balkongen STANNAR på balkongen!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Redovisning till mamma; vem är A?

Vad hände mer på balkongen?

Varför glömde du kameran?

Och allt annat världsviktigt!!!!



Pussis från en ännu tröttare mamma......

2009-06-22 @ 11:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0