Relationer

Det här har varit ett och ett halvt år av förändringar.
Tänk att livet kan ta såna vändningar när man egentligen
bara traskar på och tror att det är för evigt.

Jag har tappat en del för att vinna nya.
Det är det som är så konstigt att stänger man
en dörr så öppnas minst en ny,
Fast man är vet aldrig det innan men ändå blir det alltid så.
Det är som att man är blind tills man förlorar nån
och då ser man att det finns fler som vill in i ens liv.
Fler att dela sina dagar med.

När jag tappade en av mina närmaste vänner
så trodde jag att det var kört..
Men sen kom ny/gammla vänner och med det
kommer nya insikter, nya äventyr.
Trots allt så vill jag inte vara ovän med någon
vare sig vi umgås eller ej.
Och minnen vårdas ömt oavsett,

Dock är det svårt att öppna en ny dörr efter H
Det är en annan sak, saknaden är stor
Men det är en fin saknad, den värmer mig.
Jag vill inte att nån ska tro att jag är lessen
För jag mår utmärkt, men det här är min dagbok
Här kan jag dela mina känslor för H till honom, till mig och till er om ni vill.





Relationer förändras, uppstår, pausar, förenas.
Men avslutas är inte ett ord jag använder



Kommentarer
Postat av: mamma

Du har så fina tankar. jag är så glad att jag får vara din mamma!



Älskar dig!

2009-06-26 @ 22:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0