The sun is shining


Lata dagar i solen nu
När solen lyser är det inte mycket som behövs för att livet ska va underbart

Halv tio var jag hos tandläkare Bengt. Den Bästa ever.
Halv elva var jag hemma och tog med mig Mella
en filt och frukost ut på gräsmattan och njööööööööööööt

Jag har mumintroll hy så vi gick in efter ett tag
och då köpte jag en ljudbok, Jens Lapidus-Aldrig fucka upp
Love IT.

Så jag och Mella tog en lååång promenad med Mp3 boken
Man vill ju aldrig gå hem för man vill ju höra nästa kapitel,

Tandvärken släppte runt fem så då gick vi hem och gjorde en sallad
Love IT.

Sen väntade vi på Emilia men hon åkte och hämtade sin bil på
verstan så vi gick till ärvinge med Y och Sheli och åt en glass.






Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken mysig dag ni har haft, förutom tandläkaren :). Men jag är glad att du har hittat en bra tandläkare, det är viktigt!



Puss

2009-06-02 @ 22:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0