sömnproblem

Jag vaknade imorse innan väckarklockan ringde av att
jag hade ont som träningsvärk fast vid axlarna och ner till brösten
tro mig det var inte träningsverk,
Jag kunde inte sova på sidan för då gjorde det så ont så jag tappade andan
bara om jag låg på rygg så var det okej.
Jag vaknade två gånger av det men somnade om.

Så när jag vaknade för sista gången så var jag bara lite stel.
och nu är det nästan borta. Undra vad som hände..
spände jag mig eller sträckte mig när jag sov.. Ett mysterium!

Imorgon är jag ledig till fyra så jag o mella ska gå till djuraffärn
och handla en present till min mammas hund.
Och mella ska få handla lite extra för att hon har varit så duktig
och varit själv hemma ganska mycket den här veckan.

Och eftersom jag också varit väldigt duktig så ska jag nog ta en tripp till
gallerian och köpa en present till mig!!


Kommentarer
Postat av: mammamammamammamamamamamamama

Jag har oxå varit snäll hela veckan ;)



Du hade säkert sträckt dig i sömnen, så detta är inget farligt :)).



Ha nu en bra dag min skatt!

Puss

2009-06-11 @ 08:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0