sisters before misters



Vad är det med tjejer som förlorar sig själv i en kille?
eller rättare sagt glömmer sina vänner för en kille?

Jag kan inte för mitt liv förstå det 
aldrig att jag skulle våga riskera eller vilja förlora min vänner.
MAN kan ha både och. Det går hur bra som helst.

Det är dina vänner som står där oavsett kille eller ej.
Det är dom som ger dig perspektiv och som tar emot om det faller.

Jag är tacksam för er mina vänner.
In good times in bad times
It´s always sisters before misters.

Kommentarer
Postat av: mamma

Mycket bra tänkt. det är så viktigt att kunna dela sin kille med vännerna. Det är vännerna som står kvar när killen sticker eller du själv tröttnar. Men är man en god vän så sviker man inte sina kompisar när man har ett förhållande, annars tycker jag det är väldigt omoget tänkande att hänga upp sig på en relation och glömma det andra livet....nä,nä fy, fy, var rädd om dina vänner!!!!!

2009-06-24 @ 10:26:24
Postat av: Enman

Livet ändras va? Fortfarande är vännerna viktiga, men det är väl svårt att bygga en familj om det är sisters before misters som gäller? Grattis till barnet som är på väg- hoppas allt går strålande!

2011-11-01 @ 10:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0