Poppiday

Sunday is funday

Vi lämnade två blöta hundar som vi tvingat ut i regnet i 40 minuter hemma
Och så tog vi bilen till söder för att äntligen se Poppis lägenhet
Hon är nyinflyttad och så har vi haft våran Tiger och Luder salong hemma hos mig
Så nu äntligen skulle vi se hur hon bor!!
Vi åkte förbi globen och den är ju nån galning som har byggt ett hus på globen
Så jag tog en bild i fall det är nån ute på landet som är intresserad
Det är den svarta pricken på globen! KOLLA NOGA



Jag tog bilder på allt utom lägenheten men trust me
den var super tipp topp fin! Stilren och mysig.

Vi var lite hungriga när vi kom fram så passande
nog så åt vi grekiskt jag behöver inte ens säga hur gott det var va?


Vad är en söndag utan efterrätt?!?
Körsbären var första hands importerade från Grekland.


Jag kan väll offra mig och ta en godis...


Eftersom det var casuall sunday så vågar jag inte lägga upp bilder på alla
Det finns en chans att jag blir mördad då.

Efter mat och efterätt och massa snicksnack så kom en tjej och två
killkompisar till Poppi så vi trängde ihop oss och spelade kort tills det blev natt.
Enligt mig så vann jag heeeela tiden!! Men fråga ingen annan!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker absolut att du ska ta med Poppy ner hit så jag oxå får njuta av grekisk mat......



vilken mysig dag och kväll....jag är övertygad om att du vann hela tiden. Det finns ingen i hela världen som kan fuska så mycket som du ;)



Oj så tydligt man såg huset på Globen hahaha! Pussis

2009-06-16 @ 15:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0