ghetto fabolous

Jag har jobbat i hallonbergen i över ett år nu
Och hitills har jag bara sett en snygg kille

Han har kanske varit inne 3 ggr
och varje gång så pratar vi lite extra med varandra
Men så idag av en slump så möts vi igen
Tyvärr såg jag inte ut som den prinsessa jag är
Utan lite lätt midsommar sliten
Men i alla fall till saken nu
När vi har pratat klart och han ska gå
såååå ta daa han lämnar sitt telefonummer
på sitt kvitto och vill höras

OJ OJ OJ hallonbergens snyggaste kille
Det här kan sluta farligt...

Nu har jag i alla fall sparat nummret
Men jag väntar några dagar innan jag hör av mig
Måste spela lite cool och så kanske han glömmer
att jag såg så sliten ut...


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att han inte hittar din blogg och läser om din taktik :)))



Vad spännande, nu blir det timsamtal för en redovisning, tjohooo!



Puss från en trött mamma

2009-06-22 @ 11:03:10
Postat av: My

hehe hoppas det blir bra ;)

2009-06-22 @ 12:19:36
URL: http://www.pinksaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0