en blöt kväll..

Ja så i fredags hände det inte så mycket
Så i går var jag ready, Jag och Y och en till tjej åkte till stan
och gick till collage, undervåningen är inte riktigt min grej
Lite stelt Lite trångt men där uppe....Love it!!
Vi hängde mest på deras utegård längst upp
såg ut som att man var på jamaica haha nice!

Vi träffade roliga människor som vi hängde med
Runt tre var det hemgång, och det regnade kan jag säga
Och så klart ingen taxi inom synhåll så vi knatade
till tåget, så jag var som en blöt trasa.

När jag var hemma så sov mella så hårt att hon inte hörde att jag kom in
Jag slängde av mig alla dyblöta kläder och hoppade i säng
Sen sov vi brevid varann...mysiga mella!!!





Nu ska jag gå hem till Poppi och inspektera hennes nya lägenhet
Och jag så klart meeeed kameran!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns Collage kvar? Där var jag och festade när jag var lite äldre än dig. Men då var det mer inriktat på yrken. På onsdagar var det poliser och sjuksköterskor, då hade jag alltid bytt yrke för en dag,;). Vem kan motstå en man i uniform, på den tiden alltså........



Puss

2009-06-14 @ 21:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0