Dizzy


Idag åt jag ett chokladkex till frukost, det var ingen bra ide
När jag väll kom fram klockan sju så inte nog med att jag var trött
så var jag hungrig också så jag blev nästan yr.
Jag trodde på riktigt att jag skulle svimma ett tag

Men jag hade med mig ett inramat kort på Mella
som jag satte på skrivbordet på kontoret
så då kändes allt lite bättre.

Det gick i alla fall bra på jobbet och jag har äntligen börjat
förstå det nya datasystemet.

Jag gick i alla fall hem runt fyra och mådde illa
så jag stoppade i mig potatisbullar då gick det nästan över.
Alltså inte ett kex tillfrukost, Läxan lärd!

Nu har jag och mella varit hemma hos Y som har opererat sig idag
Vi åt omelett och kollade lite på tv
På fyran runt elva visade dom en sjuhusserie på england
Så precis när vi sitter där och ska ta första tuggan av våran omelett
så filmar dom rakt in i en gammal gubbes rumpa för att se hemorrojder

Sooooo nice.. och där försvann aptiten!

Jag och Y är lediga samtidigt imorgon så då ska vi hänga!



Om det är nån som har sett den här ghetto hunden så är hon nog min=)



Kommentarer
Postat av: mamma

Fy på dig att inte äta riktigt!!!!!!



Men vilken syn när ni ska äta och titta på gamla gubbars rumpor mm, hahahahaha.



Hälsa Y oxå!



Pussis

2009-06-18 @ 08:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0