Dagens köp.



Dagen köp.

I Love IT

Jag ska sova med den här

Ja sova ska jag oavsett
Det är jobbigt o jobba ibland
Och nu känner man att semestern närmar sig.

Igår låg jag i bikini idag tog jag vinterjackan
Whats up?!
Den 13 är det P-FEST så dåå måste det
va sool med stort S för vi ska va ute.

Jag och Erika är fest komiteen på jobbet
Så i söndags köpte vi rostbiff, potatisallad, jordgubbar & choklad
och satte ute i solen och planerade alla pinsamma lekar
Roligt kommer det bli. Och kameran kommer följer med hehe.
 
Nej jag måste lägga mig och vänta på john blund nu
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: mammamammamammamamamamamamama

Här har det varit storm i två dagar, men solen lyser i alla fall.

Vad kul med personalfest, ta många bilder så jag får se oxå!



Pusseluss

2009-06-03 @ 11:08:22
Postat av: mammamammamammamamamamamamama

Vilket fint armband du har köpt! Det gillar jag oxå, blink, blink



Pussesnuss

2009-06-03 @ 11:09:21
Postat av: mamma

Nu har jag varit inne 4 gånger och inget nytt i bloggen.........hur länge ska jag behöva vänta, puh???????????

2009-06-04 @ 08:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0