Dagen efter

Och så blev det dagen efter midsommar
Det firades hos Tarja som ställde till med kalas som vanligt
Som vanligt så snålades det på INGET
Det serverades först en cocktail med nån röra
Och sill med massa annat små plock
Sen kom hummern in med aioli och hemmalagat knäckebröd
Efter det var det ost och kex
För att sen äta oxfile med sallad
För att sen äta efterätt

Hehe förstår ni att jag e glad att jag var på den gästlistan ;)



Jag åt special meny när dom andra slafsade i sig alla skaldjur..
Men innan efterätten så höll jag o Y på att somna så vi tog hundarna
och gick hem o la oss under täcket!!

Det var en härlig dagen efter midag

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk om jag hade kunnat äta upp allt de, som du INTE äter, oj, så mätt jag hade blivit!!!!!



Vad åt du?????? Köttbullar eller något sånt tråkigt?



Puss

2009-06-22 @ 11:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0