Sahara & Viktoria




Och så kom lördagen. det blev ju ingen Personal fest
Men jag Erika Veronica Linda och Y hade en egen
och vi gick och åt på Sahara det är min favvo resturang
och jag tror att det blev allas favvo
Vi åt Meze och maten tog aldrig slut
Det kommer in mer och mer...
Till det blev det vin och champagne drinkar.



Linda Erika och Veronica

Det är Erikas avslutning också då hon ska flytta till Gotland nu.

Sen gick vi till stället Viktoria där Veronica kände nån och hennes kille 
och en vän till henne kom dit också 
Det var super kul och jag har träningverk i magen av allt skrattande




Det började regna också när vi var där men som vi brukar säga
Redo, ALLTID REDO!

Vi drev lite med varandra så utmaningen var att jag o erika skulle
gå fram till en kille o säga att en av tjejerna var intresserade
Vilket vi gjorde också.
Men det blev så tråkigt så därför kom vi tillbaka till henne
och sa att vi hade sagt att hon säljer porrfilm och fråga om han
var intresserad av att köpa..Vi glömde dock säga att vi skojade
Så när han kommer fram för att säga hej
Är hennes första kommentar, Jaha så du gillar porrfilm
haha, Killen blev helt ställd.

Jag hittade en kille som hette Hans
Vi skulle gifta oss igår men
idag känns det ganska avlägset hehe..

Åhhh erika va tråkigt att du ska sluuuta!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahahahahaha ;)

Det var ju kul att du gav mig hans telefon och sade: " Veronica, skriv in mitt nummer i hans telefon!"

Jag: " Okej, men säg ditt nummer då."

Josefin: Men jag kan det inte?

Hahahahah

Så fick man ta upp sin egen mobil och föra över numret hahahaha

Vilken underbar kväll! =)

2009-07-12 @ 20:43:31
Postat av: mamma

Låter som en rolig utekväll i regnet, härligt tjejer!



Puss

2009-07-13 @ 10:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0