änglar i himmlen

Jag tänker fortfarande på att M J har gått bort.
Det är så ledsamt. The king of pop!

Jag har tänkt mycket på vad som händer när någon
går  bort  och åker till himmlen.
Det är så konstigt att vi här nere på jorden
blir så ledsna och våra liv stannar upp
och blir ibland sig aldrig likt.

Mannen som talar med andar sa
att folk som är på andra sidan
kan sakna med det gör inte ont i hjärtat som
för oss här nere.

Men hur kan det inte göra ont på dom?
Och hur känns det att gå bort och se
sina älskade bli ledsna?
Blir dom också ledsna då?
eller är man bara lycklig i himmlen?

Mannen som talar med andar säger ju alltid att man möts upp
Man kommer till himmlen och möts av andra som man kände på
jorden som också har gått bort.
Men frågan är ju hur ser man ut då?
Ser man förevigt ut som man gjorde dagen man gick bort?
Eller ser man ut som en kerub?

Det känns i alla fall lite bättre att tänka att dom är med
oss här på jorden fast man inte kan se dom.
När H gick bort så ville jag så gärna veta att han var där.
Jag låg i sängen och väntade på att känna nått, en vind
eller ja vad som helst. Inget hände någonsin!
Så jag kollade runt lite på Medium som man kunde gå till.
När jag vaknar morgonen efter jag har letat på internet efter ett medium
så går jag ut i köket, det var mörkt i lägenheten, vinter och tidig morgon.
Precis när jag kommer in i köket tänds min Uv lampa på bordet.
Den har timer lås så den kan inte vara på mer än 2 min
och den måste sättas på genom en knapp på baksidan

Konstigt nog så blev jag inte rädd
För nu vet jag

Du är här, med mig.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin som har så fina tankar. Tänker på dig och saknar dig, vi ses imorgon mitt lillhjärta! :)



Du är bäst!

2009-07-06 @ 13:11:57
Postat av: mamma

Fina tankar och svåra frågor. men vi ska till ett medium en dag när vi är mogna för det. Vi har personer vi måste träffa.



Puss

2009-07-06 @ 15:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0