Signs

2 Saker har försvunnit.
Min bank internetdosa och min hands free
Båda används flitigt och jag har dom alltid på samma plats
Helt plötsligt så hittar jag inget av de.
Jag  har letat överallt i tre dagar.
Så när jag står i Gallerian sträcker jag ner
handen och fastnar i hands freen, jag har tömt min
väska tre gånger när jag har letat.
Internet dosan har jag tre ställen för. Jag har letat som en galning
Nu när jag skulle betala en räkning kom jag på att den är borta
Jag gick upp för att ta en extra runda, och där är den på samma
ställe som den brukar.

Dom försvinner samtidigt och kommer tillbaka samtidigt
Jag kände på mig att det här skulle hända.
Jag var inte så rädd för att dom skulle va borta
It was a sign.


Du är här, Här med mig.
Det är Kärlek




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0