Non smoking generation

En liten veckouppdatering

Så vad har hänt?

Y åkte till New York imorse
observera att hon nyss kom från Tunisien
Där jag fick en jätte fin sjal ifrån!!

Emilia har blivit med katt
Hitills heter den Lotus med det är lite osäkert om
den får behålla det namnet.

Poppi säger att vi måste gå framåt i livet
Och nu ska vi sluta röka.

Vi har gjort en liten deal.
Vi slutar röka på samma dag.
Och om jag gör mitt sista nagelprov så söker hon nytt jobb.
Nu kööööör vi...

Ikväll ska vi bestämma ett datum för att sluta röka.
Ska jag va ärlig så ville jag svimma när jag hade sagt ja till det här.
Men jag har tänkt på det här hela året nu.
Och det känns mycket bättre att vara två än att göra det själv.

Jag vill helst också göra det utan hjälpmedel
Det känns lite coolare och jag skulle va superstolt
om det gick utan böcker plåster tuggummit.


Kommentarer
Postat av: mamma

Oj, vad glad jag blir nu!!!!!! Jag ska stötta dig så mycket jag kan, detta klarar du!! Du är en stark kvinna och har du väl bestämt dig så funkar det! Ingen blir väl gladare än jag om du slutar, ja du själv förstås!



Vilken bra kompis du har som kommer med så bra förslag! Krama henne från mig!



Puss och Lycka till båda två!

2009-07-27 @ 19:44:52
Postat av: Erika

Ååh vad duktig du är! Jag kommer att heja på dig som bara den varje dag! Kör hårt! Pusskraam!

2009-07-28 @ 00:24:19
Postat av: pop

älsklng ...ilken underbar kväll vi hade..... idag.... på kort tid kännssom i har kommit längre i livet....... jag behövde träffa dig idag..... och tilsammans klara vi mera.... men det fattades en person idag våan YAMIT ;(((....

2009-07-28 @ 00:28:05
Postat av: Anonym

NI AR VARLENDENS FINATSE PERSONER. JAG KOMMER ATT STA VID ER SIDA TILL 100 % JAG VET ATT NI KOMMER ATT KLARA DET UTAN PROBLEM. GO FOR IT, NI KLARAR DET. AR ER PERSONLIGA HEJJARKLACK! SAAAA STOLT!

2009-07-29 @ 15:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0