Min vän Sally

Jag har skrivit förrut om SOS animals i spanien
Och nu har jag skaffat mig en fadder hund där.
Det kostar 400kr om ÅRET.
En fadderhund kan inte adoptera bort
oftast för att dom är för gammla eller
så är dom för skygga eller handikappade.
400 om året, kom igen nu!!!


Min faddderhund heter Sally
Här kommer Sallys historia
.

Sally bodde i ett parkeringshus vid ett stort köpcenter och
en dag gick en dam förbi och såg några barn som
roade sig med att kasta sten på Sally.
Hon räddade Sally och tog henne till SOS där hon fick ett nytt liv.

När Sally kom till SOS var hon väldigt nervös och
hade väldigt svårt att lita på människor.
Kim var länge den enda hon hade tillit för.
Numera är hon en glad och mysig tjej med ett mycket större
förtroende för människor och kommer gärna fram för att kela.
 Hon älskar att springa vid floden och i rastgården
tillsammans med sin bästa vän Sam.
De tycker verkligen om varandra och är helt oskiljaktiga.







http://www.sos-animals.se/products.asp?f_id=2860
Det finns fler "Sally" som behöver oss.



Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken liten goding. Hur kan man bara vara elak mot henne?????



Puss min omtänksamma guldklimp

2009-07-27 @ 11:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0