Lilla Råttan

My som passade Mella förrut men som flyttade till dublin
har kommit hem och imorgon får min råtta sällskap finally!

Min hundvakt som jag haft sen mella va liten
ställer in lika ofta som jag ber om hundvakt
väldigt ofta typ två timmar innan vi ska va där

Så min lilla tjej har varit ensam rätt mycket nu
Vilket resulterat i att jag har ett plåster på mig
Hon pussar, sitter i knät, uppmärksamhet UPPMÄRKSAMHET

Det är då man som matte får något som heter dåligt samvete

och ju mer dåligt samvete, desto större ben till Mella


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHA!!! den känner jag igen! åhhhhh vad du är underbar! Du är det finaste på denna planet! Längtar så mycket tills ikväll!!!



SAKNAR DIG SOOOOM EN GNU!!!!!

2009-07-07 @ 11:44:31
Postat av: mamma

Min stackars lilla Mella! Snart får du komma till mormor och får äta riktig mat och du ska få massor med pussar och uppmärksamhet :))



Kramis

2009-07-07 @ 18:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0