Jozzo!!




Prisxtra håller på att bygga om så jag kom in på min lediga dag
för att ge dom ett handtag där på bygget.

Jag städade en kyl och sen skivade jag och min chef smörgåsmat
Hon gav mig en snabblektion bland alla salamisar.
Man måste plasta in skivorna på ett speciellt sätt
så plasten blir så där hård och spänd.
Jag fick underkänt och fick plasta om alla.

Sen när jag väll var klar och gick o la ut alla i disken
då snubblar jag o välte jag ett ställ fullt med osthyvlar
när jag plockat upp alla och hängt upp stället så
satte jag upp den fel så allt rasade ner igen
Jag plockade upp alla miljoner osthyvlar
för att hänga upp den igen
då ramlar den för tredje gången
Det var som nån slags skämt video
och jag var clownen liksom.
Clownen Jozzo

Ja det var dagens insats!

Kommentarer
Postat av: mamma

det hade varit kul att se detta på Dolda kameran hahahaha!

Men jag älskar dig i alla fall!



Pussis

2009-07-03 @ 20:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0