Hemma

Dejten gick bra, han tog mig till söder, och vi tog nåra glas
på uteserveringen med några cigg och pratade om allt
mellan himmel och jord, tills det blev kallt.
Det är dock lite oroande att han har katt men han
har försäkrat mig om att han gillar hundar också!

Då tog jag tåget hem till Poppi som gjorde
en pasta sallad med fetaost och gurka
som hon tagit med sig från Grekland.
Jag kan säga att osten var pretty damn good.
Apetina släng er i väggen.

Efter sallad, lite cola zero åkte jag hem till
min prinsessa som var överlycklig.
Hon fick ett ben av mig innan jag gick
men hon brukar spara halva tills jag kommer hem
Det e jätte konstigt men men den som spar han har.
Och nu ligger vi här i sängen, jag med datan och
Mella med något stackars djurs revben. Nice!

Kommentarer
Postat av: Kingen

oj här händer det grejer!! :) ett tips, ta inte med honom hem, ever...

2009-07-22 @ 13:16:12
Postat av: mamma

Håller fullständig med föregående skrivare.......



mamma är bäst du behöver ingen man, bara den jag bestämmer åt dig ;)



Puss

2009-07-24 @ 20:44:06
Postat av: popp

ingen man ... bara feta ost ..mamma ... mela ...yamit... och mig ;))))

<3 <3 <3

2009-07-24 @ 22:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0