Grillad

Medans jag var på jobbet igår så var Y och fredrik i vaxholm igen och solade
När solen inte ville sola dom mer så åkte dom till kista och heela familjen gick ut o grilla
Jag fredrik Y och hundarna. Y hade gått loss i mataffären och det var jordgubbar
korv med bröd, tre olika såser till korven, och sen det goaste av allt Hajkbanan!!!!

Dess värre förvandlades grillningen till en myggmardröm
Jag blev biten på handen, ryggen och i ansiktet
då var dte inge kul längre och vi gick hem till mig
och drack vin och spelade kort.

När jag kollar på klockan sen är den kvart i tre....Ångest
jag har ju inte semester som dom andra två glidarna!!

Fredrik sov över här eftersom han bor i vaxholm
Så det tog oss ytterligare en timme innnan vi somnar
Och nej inget sånt....Men det var ljust ute det kändes som dag.

klockan sju på morgonen vaknar jag av att Mella skäller i porten
Jaa vi glömde stänga ytterdörren innan vi somnade

klockan åtta vaknar jag av att dom klipper gräset utanför mitt fönster

klockan nio vaknar jag av min gäst redan är vaken och rastlös

Jag gav upp och släpade mig upp. Jobbigt värre men ännu jobbigare nu
för nu är nio timmar på jobbet avklarade och nu sitter jag här och är TRÖTT
men inte sov trött får nog börja räkna får snart!



Kommentarer
Postat av: Anonym

KÄRLEK!!!! :) VILKA DAGAR! :)



DU ÄR MYS! DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA! :)

2009-07-01 @ 23:37:00
Postat av: mamma

Hmmm, det låter spännande :)).

Jag har saknat dina samtal men förstår att du är upptagen.

Mella är inte dum hon, hon ville naturligtvis inte väcka er och tänkte ta en egen promenad, så synd att dörren inte var öppen!!! Min kloka Mella!

Det går inte att sova i denna värme!!!



Puss

2009-07-02 @ 11:19:58
Postat av: Carro

Allt bra med dig idag?



Du får ha en super bra dag!

Carro

2009-07-02 @ 11:27:08
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0