Giftermål

Idag har jag varit i stan o fikat med Poppi och Stefanos.
Vi var på cafe 60 och aldrig har jag sett så mcyket godsaker.
Vi åt kärleksmums, kladdkaka och karl-johan toast.

Stefanos ska åka till grekland nu på lördag och Poppi åker om 2v
Så på något sätt så kom vi in på giftermål,kanske för att vi alla är lite till åren nu
Det vi kom fram till och som var Poppis teori är att jag gifter mig med en grek
Dom två gifter sig med varsin svensk, med respektive sommarstuga
och firar midsommar tillsammans. Dom kommer ringa och bjuda dit mig
men jag bor i grekland i ett vitt hus med blåa fönsterkarmar och äter fetaost.
Och jag har bytt ut nubben mot ouzo vilket inte kommer finnas
på deras svenska midsommarbord att jag tackar nej.

Men sen kan dom ju komma o semestra i mitt hus.
Jag bor troligast på ön Santorini....






Kommentarer
Postat av: mamma

detta blev lite för rörigt för mig, var kommer jag in i bilden då????????

2009-07-24 @ 20:36:07
Postat av: pop

varför santorini och inte giannena .. hahhahah

så vi kjn ha var sin rosa hus... brevid varandra

jossa jag älskar dig .:)))

tack för allt babe

2009-07-24 @ 22:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0