Fredag

Jag och Y åkte in till stan idag
Vi var först i nagelaffären Creative eller stockholm manicure
Det är där jag är utbildad nagelterapeut och då måste man handla
där man är diplomerad, köpte lite gele och sen Depends nya sommar lacker
Den skrikiga rosa har jag på mina tår.
Mina naglar är inte förlängda, jag är lite inne på att ha spetsigt
ser ut som en klo typ men det kan jag inte göra på mig själv
så jag ska se om jag hittar nån som kan fixa mina klor.



Vi kollade lite secondhandaffärer på östermalm också
Y köpte en jätte fin väska, jag är också på väskjakt men
jag hittade inget så nu funderar jag på att ta Y beiga Guess
ett tag tills jag också hittat en.

Vi lekte lite ii min nagelverksta och sen har jag städat
och pratat med mamma i telefonen, längtar till vänerorg/mamma nu.

Har precis varit ute me hundarna och nu är jag hemma o
dricker te och är lite trött.


Imorgon blir P-festen inställd igen vilket är synd
för jag och Erika har slitit hårt med den.
Men men vi ska i alla fall ut och käka på kvällen
och på dagen ska jag och Y ut och plocka blåbär
!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag vill ha lila nagellack!!!!!!!

Sicken otur ni har med er personalträff, den blir aldrig av!!!!



Spara blåbär till din mamma.......



regnet det bara öser ner för fjärde dagen, pyton!

2009-07-12 @ 12:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0