BFF



Jag och Y var i  nån utik som heter caspian food store
där hittade vi en desser som är den första frysta desserten i världen
den gjordes 400 år före kristus.
Det smakade som isglass med nudlar i..
ja det säger väll allt haha..


Y kom alltså hem och på samma dag kom Poppi också
så det blev en sån där mysig tjejkväll
en sen sån men efter en sån härlig kväll
så kan man gå upp sex på morgonen och gå o jobba
med ett leende på läpparna. Ni är bäst!

Poppi åker till Grekland imorgon
Och underbara Poppi vi kommer
sakna dig i en hel vecka.
Och efter att du kommer hem så
får du flytta in med oss för att vi har längtat
så mycket efter dig!





Y kom inte hem med Mumin han hade
tydligen viktigare saker för sig men han skickade
ett kak paket till mig och ett fint halsband
Dock erkände Y att hon läste bloggen och
fick prestationsångest ang presenten
Men det behöver du inte ha för du är min present VARJE dag.


KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken äcklig dessert!!!!!!!



Poppi ser ju jättetrevlig ut!!

Mamma vill ju ha en mumin, så Yamit kan ha lite dåligt samvete för sakens skull tycker jag ;))



Puss på er!

2009-07-10 @ 09:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0