Baksmälla



Jag kom nyss hem ifrån Gallerian
Vi var och såg baksmällan
Jag är inte den som skrattar högt till filmer
Men ärligt jag kunde inte hålla mig
Den var så jävla rolig.





Det känns lite 90-tal och gå på bio
Allt finns på nätet och gratis dessutom
Men det är något speciellt med Bio
Och är det en bra film då är det så värt o gå dit.


Nej måste sova nu börjar tidigt hela veckan
Jag och min chef siktar på att bli miljonärer
så nu har vi gjort en pakt.
Vi ska köpa lotter och skrapa varje helg.

Jag sa en gång till Nikos att det var sånt slöseri
med pengar o köpa lotter
Då sa han att han har i alla fall en chans
eller nått sånt i alla fall poängen är
ju att man kan ju inte bara gå runt här o hoppas
på att dom ramlar från trädet så nu har
vi gjort slag i saken och bildat våran lotto-pakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0