vägen till..




Det var alla hjärtanens dag igår. jag är ju hemma o chillar med familjen ute på landet
och ignorerar alla hjärtan o rosor, precis på dagen igår förra året gick hjärtat i tusen bitar.
Nu ett år senare så har allt förändrats. 2008 var läkandes år 2009 är förändringarnas år,
omstruktureringar har skett och jag har varit lessen o lite arg men mest förvirrad,
också tacksam att nya dörrar öppnat sig när andra stängts i ansiktet.

 Men jag är fortfarande förvirrad, Vart är allt på väg???

Kommentarer
Postat av: Bella

Du är så stark och underbar, allt kommer gå bra för dej. Allt har en mening, du lär så länge du lever.



Positiv energi och lärdom av misstag kommer föra dej framåt... och jag finns alltid här.



Kärlek, B.

2009-02-16 @ 01:03:37
URL: http://isabel82.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag kunde inte säga det bättre själv, håller fullständigt med föregående talare ovanför !

Puss

2009-02-17 @ 14:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0