Till dig..

Det skars sig mellan oss, och vi har firat jul, nyår
och alla andra dagar utan varandra.
jag har föreställt mig en återförening många ggr,
hur vi glömmer allt och bara skrattar åt allt.
men det är min dröm. jag vill inte analysera allt dåliga
men jag tror att du fortfarande bär på ilska.
det här kanske behövdes för att vi ska komma ur
roller som vi klistrat på varandra.
i alla fall det finns vissa saker jag vill att du ska veta s
å får framtiden utvisa om vi någonsin har en chans.

Tack för att du tog mig under dina vingar vid den här tiden förra året
Tack för att du torkade alla mina tårar utan att klaga
Tack för att du kunde se när jag hade ont utan att jag sa nått
Tack för all fysisk närhet du gav
och Tack för alla andra ggr för det finns fler.

Jag vill inte komma ihåg nånting mer negativt av oss.
Och oavsett så tycker jag att du är en underbar männsika.

Kommentarer
Postat av: my

fint skrivit gumman!

2009-02-20 @ 00:25:25
URL: http://www.pinksaint.com
Postat av: Bella

Jag tycker du är så storsint och klok, äkta vänskap och kärlek handlar om att förlåta oxå.



Om vi aldrig någonsin hittar meningen till bråket, var det nog precis när du skrev detta.



Du är bäst! <3

2009-02-20 @ 12:18:52
URL: http://isabel82.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fin agapimou :)

2009-03-31 @ 01:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0