teaterbaren

Har jobbat på teaterbaren idag, Emilia sa fel tid till mig igår o ja kom så klart för tidigt till jobbet, thanx emilia!
Mellan klockan elva o två drog jag cirka 300 bankkort det var allt, dom andra fick sleva upp mat o slava idag.
Jag tog med mig kameran för jag tänkte ta kort på mig och emilia men HON låg hemma o sov.
Det är så det är vissa jobbar andra solar..
Det allra bästa just nu är kola kakorna på teaterbaren,
Jag satte i mig fyra så nu har jag vägt upp det med lite nyttigare kvällsmat.



Imorgon blir det naglar, jag tror jag har en talang för jag kan nämligen gissa vad för slags naglar folk vill ha,
Så jag säger korta franska. jag lägger ut bild imorgon så får ni se om jag har rätt!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mums så gott det ser ut, men jag gilar nog kolakakorna oxå :))



Puss

2009-02-19 @ 16:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0