24 hours of drama

Jag skulle koka pasta och satte på spisen och la mig i sängen tills vattnet skulle börja koka, jag hör att det börjar puttra lite där ute så jag går till köket där ser jag att det är INTE vattnet som kokar utan min mobil och tändare som ligger på en annan platta och smälter, JAG SATTE PÅ FEL PLATTA! Jag slänger lite vatten på mobilen men då typ exploderar den och det är rök överallt, ja vad gör man då jo man får panik oh ringer 112. Ja jag gjorde det better safe then sorry. Det var tydligen inte giftigt att andas in rök så hon bad mig öppna fönstret sen la hon på!



Jag har nu köpt en ny mobil och ett nytt sim kort för det smälte bort också. Så jag har inga nummer kvar!

Som om inte det var nog....

Jag och Dina stängde ikväll och runt nio kom det en man som ville lämna tillbaka lite grejer, Han uppfattade Dina som otrevlig och ställde till med en scen, jag hörde att han aldrig slutade va otrevlig trots att hon bad om ursäkt. Så jag gick dit och sa till honom att nu räcker det. Men han var sååå arg så då börjar han skrika på mig och sen ställde han sig ungefär 20 cm från mig och höjde handen, Jag och Dina höll andan, ska han slå eller inte. Dina tryckte på larmknappen så precis då kom en kille och plockade ut honom. Stackars mig och Dina.

Kommentarer
Postat av: My

WTFFFF ska aldrig vara sjuk! kolla vad som händer när jag e borta! dramaaaaa. men gud, va jag e glad att jag slutar där snart! pussss

2009-02-27 @ 00:33:51
URL: http://pinksaint.com
Postat av: Jessica

Jossan...det var det väl bra att det gick bra!!! Jag kommer ihåg något om rök och brandkåren uppe i Kantinen en gång i tiden!!!

2009-02-27 @ 09:18:05
URL: http://jessicaolovisa.blogg.se/
Postat av: mamma

Men fy så otäckt med denna karl! Usch nu får jag gå här och vara orolig för att du jobbar oxå, det räcker inte med att du åker tunnelbana, är ute på kvällarna, träffar karlar, äter inte riktigt, röker, för lite kläder på dig, inte tycker om mammas lapptäcken, är på krogen, fula män som kan antasta, att du kan ha tråkigt, att du dricker alkohol........och beter dig allmännt som en normal kvinna ska göra :))))



Puss min älskling!

2009-02-27 @ 09:48:59
Postat av: Bella

Jag håller med mamma, jag gillar inte heller att du kan ha det tråkigt. Ikväll ska vi ha roligt dock, TACOKVÄLL, tyvärr måste hon åka tunnelbana till mej. Puss

2009-02-27 @ 11:54:10
URL: http://isabel82.blogg.se/
Postat av: Behnaz

jag har skrattat för ett år. tack för det jossan ( det här med mobilen )

men till den där mannen ! herrejisses!!! va otäckt!!!

ta hand om dej.. och ta det lungt i TB, teaterbaren och tunnelbanan=)



kramar!

2009-02-27 @ 22:16:16
URL: http://behnaz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0