Tired




Jag la mig tolv halv ett igår
Vaknade fyra och kunde inte somna om

Så jag hade en sån där mysig morgon
som man bara orkar ha en gång om året.

Jag gick upp med Mella käkade frukost i sängen
Kollade på Ellen show och tände doftljus
Gick ut en promenad i snön med Mella.

Halv sju gick jag till jobbet.
Sju började jag jobba.
Halv tre skulle jag slutat jobba men
icke sa nicke så klart fattas nån.

Jag stannar 7 till 7
Sköönt, häärligt precis vad jag längtade efter!

Så här i efterhand så förstår jag varför
detta sker en gång per år.
För då har man glömt hur trööött man var.


Kommentarer
Postat av: mamma

Fast det låter jättemysigt det du skriver, så avslappnat och mysigt.



Men sen ska man få lida för detta, orättvist!!!!!!



puss

2009-12-16 @ 14:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0