Semester

Idag kom det några män som skulle fixa mina fönster.
Dom knackade på första gången klockan sju och sen nioo
Jag var nyvaken båda gångerna.

Dom var super trevliga så vi tog en fika på gården sen
Då berätta en av dom att han hade varit hemma hos två killar
som hade en sexgunga i taket och cirka 50 stycken småramar med
bilder på olika penisar haha...

I alla fall så lovade han mig att fixa så att målaren kommer till mig sist
imorgon så jag slipper vakna klockan sjuuuu igen!!!

En spindel satte sig på mig idag men som tur är
så har jag lärt Mella jaga insekter
Så hon åt upp spindeln och igår trampade
hon på en tvestjärt som tänkte bryta sig in hos oss.

Annars så har jag tvättat gardiner och bakat äppelpaj
Varit ute med hunden och köpt en vinterjacka.

Jag har för mycket fritid, jag måste börja jobba NU!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är så konstigt, för jag får aldrig se dessa sidor hos dig när du är här????????



Tvätta gardiner och baka äppelpaj, vad har hänt??????



Bra att Mella håller sig till de små insekterna, annars så kanske hon mumsar upp lille Charlie, han skäller precis som henne :))



Puss

2009-08-14 @ 12:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0