Poppi



 


Det slår mig hur mycket som har förändrats

Förra året handlade mest om att återhämta sig
Det här året känns mer som förändringens år

Några av er har gått förlorad på vägen men
nånstans så känns det som att det var meningen för
oss att gå vidare och finna nått som passade oss mer.
Men nu när allt har lagt sig så känns det som att
man kan se tillbaka och bli glad över allt roligt vi har gjort
Jag har klistrat in massa roliga foton på oss i mitt album


Det har också dykt upp nya ansikten
Bland annat Poppi. Fina vakra Poppi!
Tänk va långt vi har kommit på så kort tid.
Vilken oerhört vacker och fin människa och vän du är.
Och imorgon kommer Poppi hem från Grekland
Som vi har väntat på henne!!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det jag bla älskar hos dig är dina fina tankar om vänskap och vänner. Du har en underbar förmåga att vädera människor på ett positivt sätt och ta tillvara kamratskapen. Därför får man sina törnar ibland av besvikelser. Men du står rak och är ärlig och det är så viktigt!



Kram och jag älskar dig sååååå mycket!

2009-08-27 @ 10:09:17
Postat av: Emilia

kan inte mer än ta extremt illa upp av detta inlägg...

2009-08-27 @ 22:15:31
Postat av: Emilia

jag vill osså ha ett eget foto som inläggs start jhu ;) hehehe sotis

2009-08-27 @ 22:17:00
Postat av: Anonym

jossi tack du finnns du är världens bästa människa och på så kort tid har du vunnit mitt hjärta kommer alltid finnas där för dig.... och tillsammans kommer vi komma långt i livet detta är ett löfte.... älskar digggggggggg

2009-08-27 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0