katt attack

Jag och Mella var på promenad idag
Vi gick och matade ankorna
men tydligen så hade nån hunnit före
för dom simmade bara rakt förbi alla
brödsmulor vi kastade till dom.


I alla fall på vägen hem så möter vi en grå katt
den går rakt mot oss oc väser
Sen hoppar den på Mella.
Jag har alltid tänkt hur jag skulle reagera
Men det gick så snabbt
Jag försökte fånga upp henne kopplet
Men hon åkte mest runt i luften med en katt efter sig

Det slutade i alla fall bra. Mella klarade sig oskadd
Och efter lite kramar så viftade hon på svansen som vanligt
Mitt hjärta slog i hundraåttio ett tag framåt dock.




Kommentarer
Postat av: mamma

Dumma kattakräck!!!!!!!



vad söta ni är på fotot!



Puss mina godingar

2009-08-26 @ 08:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0