dinnerparty

Idag har varit en hektisk dag
Mormor is in town och hon och hennes bror skulle komma förbi
på förmidagen, dom ringde nio för mig är det morgon men men.
Jag sa att jag skulle va klar om en timme men av någon anledning
så började jag baka och det tog 40 minuter bara det.

Vi gick till gallerian tillsammans men hennes bror ville inte gå i affärer
så jag och mormor småsprang ja vi småsprag faktisk ett varv in och ut
i affärerna så han inte skulle vänta för länge på oss.

Sen fikade vi jag åt en bulle och tog en kopp kaffe men jag dricker ju inte kaffe
så jag förstår inte varför jag bestäldle det, men det är som att det tillhör.
Kaffe och Kaka!

Sen åkte vi till min morbror och hans familj och min kusin fyllde år idag.
Vi fick såååå mycket och såååå god mat.
Kantarell toast först. Pasta med citron och örter och kött fyllt med ost
sen en liten ostbricka för att avsluta med kaffe tårta men då tog jag faktiskt te.

Mella följde med och busade runt men absolut inte ens i närheten
av vad hon röjde förra gången vi va där så nu märker man verkligen att
hon är stora tjejen nu.

Jag tog bussen hem utan att kolla tidtabellen
Jag väntade 5 minuter på den första och 1 minut på den andra
ibland har man sååååån tur.

Och nu är det en hund tjej och en människo tjej som ligger
helt utslagna i sängen och myser under täcket.

Godnatt alla.


Kommentarer
Postat av: mamma

Småsprang????? jag kan tänka mig att det var rena elitloppet när det gäller mormor haha.



jag kan tänka mig att ni fick massor att äta och att ni två ligger där med svullna magar.



Vi festade till med pizza och det var inte så dumt.



Kramis

2009-08-24 @ 11:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0