Det förflutna

Jag beställde ju 300 foton för att göra mitt album.
Men jag har också rotat bland mina gamla.


Jag har ju ingen scannar så jag bjuder på några
suddiga bilder från det förflutna.
Jag tänkte också visa upp min andra halva, alltså pappa.
Det är nog nästan ingen som ens sett ett foto på honom
så nu får ni se en suddig Jannis.


Pappa i min ålder ungefär



Pappa i rött och hans bror brevid.




Min farmor och farfar




Jag på balen ungefär för tio år sen!!!



Jag och fina Nikos tillsammans!!

Kommentarer
Postat av: K

hahaaa neej var hittade du den bilden? shit vad liten jag är! ok nu när alla har sett kan du ta bort den =)

2009-08-13 @ 09:44:29
Postat av: mamma

nä, nä så lätt slipper du inte undan N!!!!

jag tror att det var jag som tog bilden när ni var i Lidköping.

2009-08-13 @ 18:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0