why mee?

Det finns vissa saker som bara inte händer
Som man bara ser på Tv och tänker det var väll dumt.
Men självklart ska jag va den där dumma.

Jag hittade en jätte söt liten "dikt" eller vad man kallar det
på engelska på en blogg som jag tänkte va så smart att kopiera

Men vart ska jag kopiera den till?
Ja jag orkar inte öppna ett tomt dokument
och jag orkar verkligen inte hämta papper och penna
så jag kopierar in den i en msn ruta
Till en kille jag dejtade för några månader sen

Problemet är att jag trycker på enter fortare än jag hinner blinka

så när han loggar in på msn nästa gång kommer det stå...

Loved you yesterday, Love you still
Always have and always will..

OMG, Shoooot meeee now plz





Kommentarer
Postat av: annica

Du är hopplös! :)). Men vad roligt när han läser detta, du måste skvallra vem han är :)))

2009-04-08 @ 19:11:24
URL: http://annicasscrap.blogspot.com
Postat av: Bella

haha, sånt där händer mej heeela tiden. ba o skicka ett till meddelande efteråt och skriva att du skickade fel :) vad gör det om hundra år, som min pappa alltid säger :)



Glad påsk min fluffiga kyckling, kanske vi kan ses? =) Pussah

2009-04-09 @ 13:28:34
URL: http://isabel82.blogg.se/
Postat av: Y

hahahahaha!!!! Saa kul!!! Onska att jag vore hemma sa att du hade kunnat forklarat det pa dit lilla satt :) Saknar dig!

2009-04-09 @ 13:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0