What a day...

Jag har jobbat i ja cirka 15 timmar idag för att vara exakt.
Härligt med inventering.
Jag har blippat cirka 800 olika varor i butiken hela kvällen/natten.
Det konstiga är att det gör inte nånting.
Eller nej det är inte så konstigt
för jag gillar mitt jobb.


Jag har också tappat bort min mobil.
Jag undrar om det finns en mening med det.
Ska jag inte ha mobil?
Eller kanske har jag nått nummer som ödet inte tycker att jag ska ringa mer.
För man kan iiiiiinnnnttteee ha sån otur att man bränner upp en
för att sen tappa bort den andra på en månad.
Jag har alltid haft kvar mobilen tills den gått sönder annars.



Det måste finnas en mening.

Ja tills vidare får ni använda hemtelefonen
om det är nån som kommer ihåg att den existerar.
Eller internet.

Mella är på sleepover hemma hos sin bästis,
Y är hemma och tar hand om dom små liven,
Nån måste ju natta barnen!



Kommentarer
Postat av: My

gulliga små hundar! saknar mella, bussa med henne från mig ;)

2009-04-02 @ 14:31:04
URL: http://www.pinksaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0